مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:202021-11-27اقتصادي

سهم کارگاه های طلاسازی کرمانشاه از بازار طلا به صفر رسیده است


رییس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه با بیان اینکه سهم کارگاه های طلاسازی کرمانشاه از بازار طلای استان به صفر رسیده، گفت: 90 درصد بازار در اختیار تهران و اصفهان است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه با بیان اینکه سهم کارگاه های طلاسازی کرمانشاه از بازار طلای استان به صفر رسیده، گفت: 90 درصد بازار در اختیار تهران و اصفهان است.

محمد سعید جعفری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت نامناسبی که کارگاه های طلا و جواهر کرمانشاه دارند، افزود: تعداد کارگاه های طلاسازی کرمانشاه از حدود 18 کارگاه در سال های گذشته اکنون به سه تا چهار کارگاه رسیده و مابقی همگی تعطیل شده است.

وی ادامه داد: همین سه، چهار کارگاه نیز فقط به صورت سفارشی و حق العمل کار می کنند، یعنی خط تولید آنها تعطیل است و فقط بنا به سفارشی که مشتری داشته باشد به صورت مقطعی تولید انجام می دهند.

از همین رو درآمد آنها نیز بسیار پایین است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه با بیان اینکه کارگاه های کرمانشاه اکنون سهمی از بازار طلا و جواهر کرمانشاه ندارند، اضافه کرد: 90 درصد بازار طلای کرمانشاه در اختیار تهران و اصفهان است و 10 درصد مابقی نیز از یزد، مشهد، تبریز و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم کارگاه های طلاسازی کرمانشاه از بازار طلا به صفر رسیده است

سهم کارگاه های طلاسازی کرمانشاه از بازار طلا به صفر رسیده است