مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:402021-11-27سياسي

روحانی تسوجی، شهید شاخص آذربایجان شرقی معرفی شد


حجت الاسلام هلال اسماعیل زاده روحانی شهید به عنوان شهید شاخص استان آذربایجان شرقی در سال 1400 انتخاب و معرفی گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  شبستر، روحانی شهید حجت الاسلام میرزا محمد هلال اسماعیل زاده تسوجی در سال 1342 هجری شمسی در شهر تسوج آذربایجان شرقی دیده به جهان گشود.

وی فرزند حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی اسماعیل زاده تسوجی است که همزمان با تحصیل دروس کلاسیک در آموزش و پرورش مشغول فراگیری علوم اسلامی و ادبیات عرب و صرف و نحو حوزوی شد و در مدت کوتاهی مقدمات علوم را در نزد پدر و سایر اساتید فرا گرفت.

وی پس از مدتی به ارومیه منتقل و در مدرسه علمیه محمدیه مشغول شد و سپس برای تکمیل سطوح، راهی شهر تبریز شده و در مدرسه صادقیه مشغول تحصیل شد و پس از مدتی برای کسب مدارج عالیه و تکمیل علوم به شهر حوزه علمیه مشهد مقدس فرا گرفت.

این روحانی شهید که از همرزمان دکتر محمد باقر قالیباف می باشد پس از آغاز جنگ تحمیلی با حضور مستمر خود در   جبهه های عملیاتی درحدود سه سال در تبلیغات اسلامی برای رزمندگان و بیان وظایف دینی و احکام شرعی شرکت کرده و به عنوان مسئول عقیدتی لشکر خراسان در اکثرعملیات ها از سال 1360 تا اسفند 1362 از آغاز تا پایان عملیات ها حضور داشت تا اینکه در عملیات خیبر در تاریخ 5 اسفندماه 1362 در محلی به نام رُطًه از روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی تسوجی، شهید شاخص آذربایجان شرقی معرفی شد

روحانی تسوجی، شهید شاخص آذربایجان شرقی معرفی شد