مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-27سياسي

مدارس ابهر میزبان گفتمان های دینی می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی ابهر، از راه اندازی گفتمان های دینی در مدارس این شهرستان خبر داد.

- حجت الاسلام علیرضا بهبودی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شیوع کرونا و تعطیلی مدارس به مدت دو سال موجب ایجاد خسارات معنوی و دینی فروان به دانش آموزان شد، اظهار کرد: از جمله این خسارات می توان به کاهش برنامه های تربیتی در مدارس و حضور نیافتن مبلغین و مربیان تربیتی در مدارس به علت این ویروس منحوس اشاره کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه امر تربیت باید زیر نظر یک مربی وارسته، متعهد، دلسوز و دغدغه مند و به صورت چهره به چهره انجام شود، افزود: طبیعتاً این خلاء باعث محروم شدن دانش آموزان از این فضا شد.

این مسئول تصریح کرد: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی این است که جهت جبران این کمبود اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی کند که اخیراً با تشکیل جلسه ای مشترک با حضور معاونت پرورشی اداره آموزش وپرورش شهرستان ابهر مقرر شد که گفتمان های دینی با حضور مبلغین و مبلغات در مدارس برگزار شود.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر با یادآوری اینکه خوشبختانه با همکاری آموزش وپرورش ابهر، حدود 20 مدرسه تاکنون برای اجرای این برنامه اعلام آمادگی کرده اند، متذکر شد: فراخوانی برای جذب مبلغان و مبلغات در این برنامه انجام شده و طلاب و اساتید دینی به صورت جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس ابهر میزبان گفتمان های دینی می شود

مدارس ابهر میزبان گفتمان های دینی می شود