مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:202021-11-27ورزشي

انتقاد شدید از سازمان لیگ برای منع بازی ژستد و یامگا در استقلال


کارشناس فوتبال با اشاره به تصمیم سازمان لیگ در ممنوعیت استفاده استقلال از بازیکنان خارجی اش گفت که در فوتبال ایران بی قانونی تبدیل به قانون شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، مسعود اقبالی درباره تصمیم اخیر سازمان لیگ مبنی بر ممانعت از حضور ژستد و یامگا دو بازیکن خارجی استقلال در جدال با گل گهر به دلیل عدم ارائه ضمانت نامه بانکی از سوی آبی پوشان اظهار داشت: در فوتبال ما بی قانونی خودش قانون شده است.

قبل از این مسابقه سازمان لیگ مجوز بازی دو بازیکن را صادر کرده و بعد از استقلال خواسته تضمین بانکی هم بدهد و استقلال نتوانسته این کار را انجام دهد و جلوی حضور ژستد و یامگا در بازی گرفته شده است.

اگر طبق قانون باید برای این دو بازیکن ضمانت بانکی می دادند تا بازی کنند، چرا قبلا به آنها مجوز بازی داده شده و کارت بازی برای شان صادر شده است؟ وی افزود: دلایل استقلالی ها پیش از این قبول شده اما آنها طبق چیزی که عنوان شده به تیم های دولتی این اجازه داده نخواهد شد که ضمانت نامه بانکی بدهند، گفته شد که نمی توانند از دو بازیکن خارجی خود استفاده کنند.

اگر این یک قانون درست هم بود، طبیعتا باید به کل از حضورشان در زمین ممانعت می شد، علاوه بر آن، دو ساعت قبل از بازی زمان خوبی برای اجرای تصمیم نبوده و باید از قبل اعلام می شد که استقلالی ها قادر به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید از سازمان لیگ برای منع بازی ژستد و یامگا در استقلال

انتقاد شدید از سازمان لیگ برای منع بازی ژستد و یامگا در استقلال