مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 14:402021-11-27سياسي

تفکر انقلابی ناجی کشور است


معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: با بهره گیری از تفکر انقلابی و جهادی در راستای بازگشت سرمایه های اجتماعی به بطن جامعه و جلب حمایت های مردمی می توان علاوه بر نجات کشور، - تفکرات واگرایانه از انقلاب را به تفکرات همگرایانه با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بدل کرد.

  محمدرضا جان نثاری، امروز(شنبه_ 6 آذر)در آیین تکریم و معارفه فرماندار شاهین شهر و میمه که در سالن شیخ بهایی با حضور فرماندار اصفهان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد با بیان اینکه یکی از مولفه های حکومت داری دلگرمی مردم به نظام و حکومت است، اظهار کرد: اعمال تحریم ها در اندازه خود، مشکلات معیشتی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و .

تا حدودی مردم را از آزرده خاطر، دلزده و خسته کرده است و نباید مدیران با تکرار اتفاقات و تذکر مداوم آن میزان دلزدگی و خستگی مردم را افرایش دهند، بلکه؛ باید با خدمت گزاری به مردم در جهت تامین دلگرمی و بازگشت این ظرفیت و سرمایه اجتماعی به حکومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه شاهین شهر و میمه یک شهرستان با ظرفیت و پیتانسیل بالاست و از آن با نام ایران کوچک یاد می شود، افرود: این شهر پتانسیل و توانمندی های بسیاری را در خود جای داده است و نباید این شهر را بر اساس اطلاعاتی که رسانه های خارجی از آن یاد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر انقلابی ناجی کشور است

تفکر انقلابی ناجی کشور است