مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 14:502021-11-27سياسي

طرح بیماریابی شهید سلیمانی در خوزستان تشدید می شود


رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان از تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی در مدت دو هفته در چند شهر استان خبر داد.

- دکتر عبدالرضا جانگران نژاد در هشتاد و نهمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که امروز (6 آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی در اندیمشک، شوشتر، آبادان و بهبهان مصوب شده است و در این شهرها اقدامات در حال انجام است اما در آبادان، دستگاه های اجرایی در تامین لجستیک همکاری خوبی نداشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به پایین بودن بروز بیماری در آبادان، در رهگیری مشکل زیادی وجود ندارد و باید بیشتر در بعد نظارت کار شود.

رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: در 13 شهر خوزستان مورد مثبت نداشته ایم بنابراین در این شهرها رهگیری نیاز نیست اما باید نظارت و حمایت از بیماران در این شهرها تقویت شود.

وی بیان کرد: در اهواز از 46 خودرویی که باید توسط استانداری خوزستان برای استفاده در طرح شهید سلیمانی تامین می شد، تنها 20 خودرو و از 40 خودرویی که فرمانداری باید تامین می کرد تنها 19 خودرو در اختیار این طرح قرار گرفته است.

جانگران نژاد با اشاره به کاهش همکاری برخی ادارات در تامین خودرو برای اجرای طرح شهید سلیمانی، افزود: در صورت مصوب شدن تامین قطعی خودروها، می توانیم در مدت یکی دو هفته تشدید طرح ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بیماریابی شهید سلیمانی در خوزستان تشدید می شود

طرح بیماریابی شهید سلیمانی در خوزستان تشدید می شود