مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 14:552021-11-27سياسي

بکارگیری 555 خشک کن آزمایشگاهی ایرانی در شبکه آزمایشگاهی کشور


شرکت های دانش بنیان می توانند با 555 نمونه به اشتراک گذاری شده آون در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی نیاز خود را برطرف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،آون یا خشک کن آزمایشگاهی، تجهیز آزمایشگاهی پرکاربرد و البته گران قیمتی است که با ایجاد حرارتی یکنواخت برای خشک کردن نمونه های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

این تجهیز با توجه به نیاز شرکت های دانش بنیان و صنایع در شکل ها و اندازه های گوناگونی تولید می‍ود و بر اساس جهت جنس بدنه، نوع کنترل کننده و محدوده دمایی در دسته بندی های گوناگونی قرار می گیرد.

با توجه به تنوع گسترده دمایی  تا 300 درجه سانتیگراد در آزمایشگاه های مختلف داروسازی، صنعتی، تحقیقاتی و پزشکی استفاده می شوند.

  تنوع در کاربرد آون های آزمایشگاهی معمولا دارای کنترل کننده دما، دریچه تخلیه هوا برای خروج بخار و گازهای داخل دستگاه و زمان بندی هستند که در مدل های پیشرفته، قابلیت هایی مانند برنامه ریزی، تنظیم شیب حرارتی و تایمر تاخیری برای تنظیم زمان روشن شدن دستگاه نیز وجود دارد.

دریچه تخلیه هوا و نحوه عملکرد آن یکی از نکات مهم هنگام استفاده آون آزمایشگاهی است چرا که اگر هوای مرطوب از دستگاه خارج نشود، خشک کردن نمونه های آزمایشگاهی به عنوان وظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری 555 خشک کن آزمایشگاهی ایرانی در شبکه آزمایشگاهی کشور

بکارگیری 555 خشک کن آزمایشگاهی ایرانی در شبکه آزمایشگاهی کشور