مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 16:102021-11-27اقتصادي

حل مشکل 4 واحد لبنی خراسان جنوبی/فروش الکترونیکی زرشک


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از 11 واحد لبنی تنها دو واحد در استان فعال بوده است، گفت: مشکل چهار واحد لبنی خراسان جنوبی با شبکه بانکی حل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید ملانوری عصر شنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: ما بر این باوریم که سرمایه های بخش خصوصی به مراتب از دولت بیشتر است و از این جهت شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی تا حد زیادی می تواند به رفع مشکلات کمک کند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: به نظر من خراسان جنوبی باید برای توسعه و پیشرفت نگاه خود را از دولت بردارد و به سمت بخش خصوصی هدایت کند و دولت تنها به هدایت و نظارت و راهبری مسائل اقتصادی و … بپردازد.

ملانوری ادامه داد: اغلب مصوبات (90 درصد مصوبات) شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در خراسان جنوبی اجرایی شده چون ما هر جلسه میزان اجرایی شدن مصوبات نوبت قبل را بررسی می کنیم.

تعاونی تولید کنندگان محصولات استان به مرحله عرضه سهام رسید وی افزود: محصول زرشک، محصول منحصر به فرد خراسان جنوبی است و باید برای تولید، برداشت، فرآوری و بازاریابی آن طرح هایی به تناسب شرایط استان وضع شود و نمی توان برای آن قواعدی در خارج از استان وضع کرد که با شرایط این خطه تناسب ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل 4 واحد لبنی خراسان جنوبی/فروش الکترونیکی زرشک

حل مشکل 4 واحد لبنی خراسان جنوبی/فروش الکترونیکی زرشک