مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 16:202021-11-27ورزشي

وعده رفع مشکلات پل های عابر پیاده گرگان به سرانجام نرسید


بیش از 100 روز است که وعده داده ایم موضوع پل های عابر پیاده گرگان از دادستانی پیگیری شود اما این امر هنوز به نتیجه نرسیده است.

- ، عیسی مهری شامگاه شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر که با حضور فرمانده سپاه نینوای گلستان برگزار شد، اظهارکرد: لوایحی که از کمیسیون ها به صحن می آید استناد نداشته و در کمیسیون به نتیجه نرسیده است؛ اگر قرار نیست کار تخصصی در کمیسیون ها انجام شود پس چرا این لوایح به کمیسیون ارجاع شده و چرا اعضا حق جلسه می گیرند؟ عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: بیش از 100 روز است که وعده داده ایم موضوع پل های عابر پیاده از دادستانی پیگیری شود اما این امر هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی بیان کرد: کوچه امام رضای 24 رانش کرده و خانه روی سر مردم فرو ریخته است؛ به جای رسیدگی به این امور برخی به تهران رفته و با فلان بازیکن خارجی بسکتبال عکس می گیرند؛ باید از این اعمال دست برداشت و بسیج واقعی در همین محلات است.

مهری گفت: برخی از منازل در قلعه حسن از نعمت گاز بی بهره بوده و اگر به فکر آنها نباشیم در آنجا فاجعه رقم خواهد خورد باید مشکلات آنها برطرف شود.

مهران کاظم نژاد، دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان هم با اشاره به تفاهم بین شهرداری گرگان و سپاه، بیان کرد: دو قطعه زمین در انجیراب و اوزینه واگذار کرده ایم تا به باشگاه ورزشی تبدیل شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده رفع مشکلات پل های عابر پیاده گرگان به سرانجام نرسید

وعده رفع مشکلات پل های عابر پیاده گرگان به سرانجام نرسید