مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 18:002021-11-27پزشكي

نکات مهم در خرید اسباب بازی و عروسک برای سنین مختلف


با خرید اسباب بازی فرزندتان تا سنین بزرگسالی او، نه تنها سلیقه خود را به او تحمیل کرده و پول زیادی برای این امر هزینه کرده اید، بلکه در بسیاری از مواقع کودک را از بازی دلزده می نمایید.

- ، همانطور که اثر انگشت انسان ها متفاوت است، هر کودک که به دنیا می آید شخصیت و روحیات و استعدادهای خاص خود را به همراه می آورد.

توصیه ای که قبل از هر چیز هنگام خرید اسباب بازی و تهیه سیسمونی نوزاد باید به آن دقت کنید، خرید مایحتاج دوره نوزادی فرزندتان باشد، یعنی برای سرگرم کردن او تا زمانی که قادر به تشخیص وسایل با چشم خود نیست و تشخیص او لمسی و از راه گوش و دهان است.

به گفته تیله ها خرید اسباب بازی مورد نیاز فرزندتان تا سنین بزرگسالی او، نه تنها سلیقه ی خود را به او تحمیل کرده و پول زیادی برای این امر هزینه کرده اید، بلکه، در بسیاری از مواقع کودک را از بازی دلزده می نمایید.

همه ی ما دیده ایم، هنگام ورود کودک به فروشگاه اسباب بازی، کنجکاوی او برانگیخته شده و در قفسه های فروشگاه به دنبال خرید آن وسیله ای است که از لحاظ کارکرد یا از لحاظ رنگ یا هر چیز دیگری، توجهش را جلب کرده، در نقطه ی مقابل پدر یا مادر را می بینید که کودک را از انتخاب محروم کرده و به هر طریقی که شده او را از خرید اسباب بازی مورد علاقه اش منصرف می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات مهم در خرید اسباب بازی و عروسک برای سنین مختلف

نکات مهم در خرید اسباب بازی و عروسک برای سنین مختلف