مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 18:352021-11-27سياسي

کهگیلویه و و بویراحمد تشنه تحول مدیریتی/مدیرانی که کار را رها کرده اند


یک فعال اجتماعی معتقد است که سکون و رکود در استان رخ داده و باید هر چه زودتر تغییر و اصلاح مدیریتی تا دیر نشده در استان رخ دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ تقی رستگار فعال اجتماعی و از مدیران سابق حوزه دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی با اشاره به تغییر دولت و روی کارآمدن دولت مردمی آیت الله رییسی چنین آورده است: تغییر و اصلاح در ذات دولت و حاکمیت بوده و اصولاً با تغییر و اصلاح به خصوص در مدیریت ها جامعه به سمت توسعه حرکت می کند.

در این بین استان کهگیلویه و بویراحمد نیز مستثنی از تغییر و تحول نیست استانی که با داشتن این همه ظرفیت و منابع و ذخایر متاسفانه از قافله توسعه عقب افتاده است و شاید یکی از دلایل اصلی آن ضعف مدیریت ها و تساهل و تسامح در رفع مشکلات استان باشد.

مدیرانی که باید به دنبال بودجه و اعتبارات از مرکز باشند تنها به منابع اندک استانی دل خوش کرده اند همین موجب رکود استان شده چرا که هیچ استانی با منابع داخلی و بودجه های اندکی که برای آن تصویب شده تاکنون به جایی نرسیده است.

جان کلام اینکه با تغییر دولت و روی کار آمدن گفتمان سیاسی جدید بخشی از جامعه که برای تغییر و تحول به این دولت رای دادند اکنون منتظر تحول مدیریتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و و بویراحمد تشنه تحول مدیریتی/مدیرانی که کار را رها کرده اند

کهگیلویه و و بویراحمد تشنه تحول مدیریتی/مدیرانی که کار را رها کرده اند