مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 04:002021-11-28اقتصادي

افزایش مبتلایان به کرونا در انگلیس


وزرات بهداشت انگلیس اعلام کرد به شمار مبتلایان قطعی به کرونا در انگلیس در دو روز گذشته حدود صد هزار نفر افزوده شده که در 35 روز اخیر بی سابقه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از لندن؛ وزرات بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد: در شبانه روز گذشته 39 هزار 567 نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا آلوده شدند و شمار مبتلایان به 10 میلیون 110 هزار و هزار و 408 رسید.

به شمار مبتلایان قطعی به کرونا در انگلیس در دو روز اخیر حدود صد هزار نفر افزوده شده که در 35 روز اخیر بی سابقه بوده است.

گزارش های وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس نشان می دهد این کشور با جمعیت حدود 67 میلیون نفری پس از کشور های پر جمعیتی همچون آمریکا، هند و برزیل، دارای بیش ترین مبتلایان به کووید در جهان است.

براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، در 24 ساعت اخیر همچنین 131 نفر دیگر در این کشور قربانی کووید شدند و بدین ترتیب، شمار جان باختگان کرونا در انگلیس به روایت دولت به 144 هزار و 724 نفر رسید.

دولت انگلیس فقط افرادی را که تا 28 روز پس از ابتلا به کووید 19 جان ببازند، قربانی کرونا محسوب می کند.

مرکز ملی آمار انگلیس در تازه ترین گزارش اعلام کرد 168 هزار گواهی فوت در این کشور، به علت ابتلا به کووید 19 صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مبتلایان به کرونا در انگلیس

افزایش مبتلایان به کرونا در انگلیس