مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 04:502021-11-28فرهنگي

طرح چند نکته درباره برخی کم توجهی ها به جشنواره موسیقی جوان


یکی از نوازندگان و مدرسان پیشکسوت موسیقی ایرانی با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان به طرح نکات مهمی درباره کیفیت برگزاری این رویداد موسیقایی پرداخت.

- مجید کیانی نوازنده سنتور و مدرس موسیقی ایرانی که داوری چندین دوره جشنواره ملی موسیقی جوان را عهده دار بوده است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره کیفیت برگزاری جشنواره موسیقی جوان در دوره های اخیر ضمن ارائه نکاتی درباره برخی از فعالیت های این رویداد توضیح داد: جشنواره ملی موسیقی جوان علاوه بر اینکه توانسته جایگاه موسیقی ایرانی را ارتقا بدهد، به نوعی معرف طیف های مختلف موسیقی و همچنین سازهای متفاوت کشورمان باشد.

البته ضرورت ایجاد و راه اندازی چنین جشنواره ای در کشورمان از سال ها قبل باید اندیشیده می شد به این دلیل که نسل جوان موسیقی ایران در این چند سال اخیر فعالیت بسیار خوبی داشته و دارند و خیلی خوب ظاهر شده اند و باید عرصه و بستری برای ارائه هنر خود داشته باشند و در کنار آن علاوه بر انگیزه و اشتیاق بیشتر جوانان، جایگاه موسیقی ایرانی هم ارتقا خواهد یافت.

وی افزود: نکته دیگری که درباره جشنواره موسیقی جوان می توان به آن اشاره داشت رویکرد ستاد جشنواره است که توانسته طیف های مختلف موسیقی و همچنین سازهای متفاوت کشورمان را دربر بگیرد و معرف آن ها به ویژه در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح چند نکته درباره برخی کم توجهی ها به جشنواره موسیقی جوان

طرح چند نکته درباره برخی کم توجهی ها به جشنواره موسیقی جوان