مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 04:552021-11-28سياسي

افتتاحیه پروژه آبرسانی 63 روستای محروم کرمان با حضور سردار سلیمانی


طرح آبرسانی پروژه مرد میدان روستای زین آباد رفسنجان به نیابت از 63 روستای استان کرمان با حضور سردار سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، صبح امروز آیین افتتاحیه پروژه آبرسانی 63 روستای محروم استان کرمان یادبود شهید علی ابراهیمی به همت واقف حاج آقا ابراهیمی در روستای زین آباد این شهرستان با حضور سردار سلیمانی فرمانده داریم که اقدام و عمل بسیج همین کار بزرگیست که امروز انجام شد.

وی عنوان کرد: بسیج با نگاه انقلابی مکتبی و جهادی به فکر حل مشکلات مردم است و بن بست شکنی بسیج معنا و مفهوم پیدا می کند و در خدمات دهی نگاه بسیج قومی و جناحی نیست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: راه برون رفت از مشکلات و بازکردن گره های کشور داشتن تفکر بسیجی است و تفکر بسیجی اندیشه زیبایی است و این بهترین فرصت برای ما در نظام الهی ا ست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در عملکرد یک ساله بسیج در حوزه محرومیت زدایی و آبرسانی از 5 آذر سال گذشته تا 5 آذر 1400 توفیق یافتیم 5 هزار و 560 پروژه محرومیت زدایی عمرانی و اشتغالزایی را با 154 میلیارد تومان اعتبار به انجام برسانیم.

وی افزود: یک هزار و 800 واحد مسکن محرومان مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام، راه اندازی 15 کارگاه اشتغالزایی، 2 هزار سرویس بهداشتی و حمام،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه پروژه آبرسانی 63 روستای محروم کرمان با حضور سردار سلیمانی

افتتاحیه پروژه آبرسانی 63 روستای محروم کرمان با حضور سردار سلیمانی