مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 05:202021-11-28پزشكي

واکسیناسیون بیش از 80 درصد جمعیت بالای 12 سال در گناوه


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: بیش از 80 درصد جمعیت بالای 12 سال در شهرستان گناوه نوبت اول واکسن کرونا دریافت کردند.

- عصمت حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از زمان شروع واکسیناسیون علیه بیماری کووید -19 تاکنون بیش از 80 درصد از جمعیت بالای 12 سال این شهرستان دوز اول و حدود 70 درصد هر دو نوبت واکسن را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه حدود 127 هزار دوز واکسن در این شهرستان تزریق شده است خاطرنشان کرد: از جمعیت بالای 18 سال شهرستان گناوه نیز تاکنون 80 درصد دوز اول و بیش از 68 درصد هر دو نوبت واکسن را دریافت کرده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه ضمن توصیه جدی به مردم برای تکمیل فرایند واکسیناسیون خود افزود: شهروندان در اولین فرصت با مراجعه به پایگاه های واکسیناسیون نوبت اول، دوم و سوم خود را دریافت کنند.

وی بیان کرد: شهروندان توجه داشته باشند که در صورت تزریق واکسن سینوفارم یا برکت در نوبت های اول و دوم با گذشتن مدت 4 ماه از دریافت نوبت دوم و یا تزریق واکسن آسترازینکا با گذشتن مدت 6 ماه از دریافت نوبت دوم می توانند نوبت سوم واکسن خود را دریافت کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه با توجه به فراهم شدن شرایط دریافت دوز سوم در سراسر کشور تأکید کرد: تأثیر واکسن کرونا نیز مثل هر واکسن دیگری با گذشت زمان کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از 80 درصد جمعیت بالای 12 سال در گناوه

واکسیناسیون بیش از 80 درصد جمعیت بالای 12 سال در گناوه