مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 05:352021-11-28اقتصادي

مردم آذربایجان 20 هزار جلد کتاب خریدند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از فروش 16 میلیارد و 440 میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدقاسم ناظمی اظهار داشت: این  دوره از طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها با عنوان پاییزه کتاب 1400 از بیست و نهم آبان تا سوم آذرماه جاری در کتابفروشی های عضو طرح در سراسر کشور اجرا شد و  63  کتابفروشی از استان نیز در این طرح مشارکت کردند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اعلام کرد: در این دوره 40 کتابفروشی از تبریز و 23 کتابفروشی از شهرستانهای مراغه، هشترود، شبستر، مرند، قره آغاج، ملکان، عجب شیر، بستان آباد، میانه، بناب، اسکو، جلفا، اهر و کلیبر مشارکت کردند و کتابفروشی های شایسته از تبریز ، کتابفروشی پژوهش از مرند و کتاب شهر تبریز بیشترین فروش را داشته اند.

وی ادامه داد: در طول مدت برگزاری طرح پاییزه کتاب در استان 20 هزار و 362  نسخه کتاب به ارزش 16 میلیارد و 440 میلیون ریال فروخته شد.

ناظمی با بیان اینکه سقف مجاز خرید کتاب در این طرح 300 هزار تومان و سقف یارانه ی خرید برای هر خریدار 60 هزار تومان تعیین شده بود، اضافه کرد: در طرح پاییزه کتاب خریداران کتاب های تالیفی را با یارانه ی 20 درصدی و کتاب های ترجمه ای را با یارانه ی 15 درصدی از کتابفروشی های عضو طرح خرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آذربایجان 20 هزار جلد کتاب خریدند

مردم آذربایجان 20 هزار جلد کتاب خریدند