مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:002021-11-28سياسي

کمیته امداد باید عضو شورای فرهنگ عمومی استان باشد


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراوانی خدمات فرهنگی کمیته امداد و جامعه هدف این نهاد در استان، خواستار عضویت کمیته امداد در شورای فرهنگ عمومی استان شد.

-   حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، نماینده استان قم در مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک انتصاب مدیرکل جدید کمیته امداد استان قم، تجربه و توانمندی وی را فرصتی برای تقویت خدمت در این استان عنوان و بیان کرد: امیدوارم این فرصت، منشأ اثرات خوبی در رفع محرومیت در قم و خدمت رسانی مضاعف به خانواده بزرگ کمیته امداد این استان شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه فرهنگی مدیرکل جدید کمیته امداد استان قم افزود: فقر و فرهنگ بر هم تأثیرگذارند به طوری که گاهی اوقات محصول استضعاف و ضعف فرهنگی فقر است و گاهی اوقات هم فقر باعث انهدام فرهنگی در خانواده ها است.

ذوالنور با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند که ناکارآمدی دین در اداره جامعه را به مردم القا کنند تصریح کرد: بر خلاف تصور برخی از افراد، فاصله گرفتن از ارزش های دینی و روحیه جهادی و انقلابی سرچشمه مشکلات کشور است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر در عرصه های هسته ای، هوافضا، نانوتکنولوژی، تجهیزات و تسلیحات نظامی رشد و افتخاری داشته ایم، قطعاً ارزش های دینی و تفکر بسیجی موجب شکوفایی کشور شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد باید عضو شورای فرهنگ عمومی استان باشد

کمیته امداد باید عضو شورای فرهنگ عمومی استان باشد