مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:102021-11-28ورزشي

برگزاری یک رویداد ملی ورزشی در فارس بدون حضور رسانه ها


رقابت های موتورکراس قهرمانی کشور در پیست موتورسواری شهرستان آباده برگزار شد اما عدم حضور رسانه های استان، اصل برگزاری این مسابقات را به حاشیه برد.

- ، رقابت های موتورکراس قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان آباده برگزار شد اما حضور رسانه ها آخرین اقدامی بود که ظاهراً چندان اهمیتی برای برگزارکنندگان این رویداد ملی نداشت.

با وجود آنکه اطلاع رسانی از سوی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی و اداره کل ورزش و جوانان برای پوشش خبری این رقابت ها در روز جمعه 5 آذر انجام شده بود اما حضور خبرنگاران در یک شهرستان با فاصله بیش از 270 کیلومتر تا مرکز استان و لزوم هماهنگی به منظور تهیه وسیله ایاب و ذهاب برای خبرنگاران و عکاسان خبری نیاز بود که عدم این هماهنگی باعث انتقاد برخی از اصحاب رسانه ای استان شد.

حمیدرضا ثابت نسب از عکاسان و خبرنگاران استان فارس در گفتگو با خبرنگار مهر نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و بیان داشت: زمانیکه عکاس رسانه ما برای حضور در شهرستان آباده و پوشش مسابقات اعلام آمادگی می کند شامگاه پنجشنبه از سوی هیأت اتومبیلرانی استان در تماس با عکاس رسانه اعلام می شود که وسیله ی ایاب و ذهابی وجود ندارد و اگر خبرنگار یا عکاس بصورت شخصی خود را به آباده برساند هزینه ایاب و ذهاب را پرداخت می کنیم درحالیکه این نوع برخورد و خطراتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یک رویداد ملی ورزشی در فارس بدون حضور رسانه ها

برگزاری یک رویداد ملی ورزشی در فارس بدون حضور رسانه ها