مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:252021-11-28ورزشي

عسکری: شاید تیم کامل به مسابقات جهانی نفرستیم/ به اسم ها توجه نمی کنیم


سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه قصد داریم یک تیم کیفی به مسابقات قهزمانی جهان اعزام کنیم، گفت: بر همین اساس این امکان وجود دارد تیم کامل به مسابقات اعزام نشود.

- سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه قصد داریم یک تیم کیفی به مسابقات قهزمانی جهان اعزام کنیم، گفت: بر همین اساس این امکان وجود دارد تیم کامل به مسابقات اعزام نشود.

فریبرز عسکری در گفت وگو با ایسنا، درباره رقابت های انتخابی ورود به اردوی تیم ملی تکواندو که با شکست چهره های مدعی برابر نفرات گمنام همراه بود، اظهار کرد: خدا را شکر مسابقات خوبی را مشاهده کردیم و نسبت به گذشته شاهد ضربات ریسکی بیشتر و آمادگی بهتر بازیکنان بودیم.

از طرفی در این مسابقات از هوگوهای استاندارد استفاده شد و تاثیر آن را نیز در مسابقات مشاهده کردیم چرا که نوع امتیازگیری و شیوه بازی خیلی متفاوت از هوگوهایی بود که در گذشته استفاده می شد.

نمی گویم آن هوگوها بد است اما مسابقات جهانی با این هوگوها برگزار می شود و باید خودمان را با این هوگوها هماهنگ کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو، در پاسخ به این سوال که آیا نفرات دعوت شده به اردو تنها فینالیست های این مسابقات خواهند بود یا خیر، گفت: در این خصوص جلسه ای خواهیم داشت تا به جمع بندی برسیم، اما ممکن است چند نفر نیز با همفکری مجموعه دعوت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسکری: شاید تیم کامل به مسابقات جهانی نفرستیم/ به اسم ها توجه نمی کنیم

عسکری: شاید تیم کامل به مسابقات جهانی نفرستیم/ به اسم ها توجه نمی کنیم