مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-28سياسي

آغاز رای گیری برای «نوری»


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.

- نیک بین: برای حذف اژدهای چند سر کنکور چه برنامه ای دارید؟ جواد نیک بین در جریان بررسی صلاحیت یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به عنوان مخالف وی اظهار کرد: درست است ایشان در بدنه آموزش و پرورش رشد کرده و برنامه هایی ارائه کرده اما من در چند بخش سوال جدی دارم، یکی این که برای حذف مافیای کنکور و این اژدهای چند سر که سالانه چند برابر بودجه آموزش و پرورش پول می خورد و هزینه مالی پدر و مادرها را چند برابر کرده چه برنامه ای دارید و برنامه تان برای چاپ کتب درسی و حذف مافیای کتب درسی چیست؟ برای تعارض منافع و پساشغلی در آموزش و پرورش چه برنامه ای دارید؟ وی با طرح این سوال که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش چه برنامه ای برای تبعیض ساختاریافته در این وزارتخانه دارد؟ ادامه داد: ما معلمان غیرانتفاعی، نهضتی، روزمزد، ساعتی و غیره را داریم که اینها تبعیض ساختاریافته اند.

برای کسری معلم در آموزش و پرورش چه برنامه اجرایی دارید؟ ما نمی توانیم کسری معلم را با بازگشت به تدریس بازنشستگان درست کنیم.

در همین تهران معلم غیرانتفاعی داریم که ماهی 500 هزار تومان دریافت می کند برای مافیای مدارس غیرانتفاعی چه برنامه ای دارید؟ این عضو کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رای گیری برای «نوری»

آغاز رای گیری برای «نوری»