مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:502021-11-28سياسي

چمران: امیدواریم فلسطینیان هر چه سریع تر به پیروزی نهایی دست یابند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز این شورا با یادآوری اینکه امروز مصادف با روز نیروی دریایی است، - رییس شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد: فلسطینیان هر چه سریع تر به پیروزی نهایی دست یافته و به سرزمین اصلی خود بازگردند و این کشور را به یکی از کشور های مقتدر اسلامی منطقه تبدیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز این شورا با یادآوری اینکه امروز مصادف با روز نیروی دریایی است، این روز را به ارتش جمهوری اسلامی و کارکنان نیروی دریایی تبریک گفت.

وی با اشاره به اینکه فردا روز همبستگی با مردم فلسطین نام گرفته است که یک همبستگی استراتژیک، قدیمی و ریشه دار است که سال ها پیش از انقلاب هم وجود داشته است، ابراز داشت: از همان ابتدا که رژیم اسراییل شکل می گرفت مردم خود را برای حمایت از مردم فلسطین آماده کردند در حالیکه حکومت شاهنشاهی آن زمان مخالف این همبستگی بود.

چمران افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، موضع گیری های صریح امام خمینی (ره) باعث شد، که جایگاه ما در مسائل فلسطین بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: امیدواریم فلسطینیان هر چه سریع تر به پیروزی نهایی دست یابند

چمران: امیدواریم فلسطینیان هر چه سریع تر به پیروزی نهایی دست یابند