مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:002021-11-28پزشكي

ارائه خدمات به 3000 نفر در بیمارستان شهدای دهلران


سرپرست بیمارستان شهدای دهلران گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون سه هزار و 293 نفر در بیمارستان شهدای دهلران خدمات درمانی دریافت کرده اند.

- دهلران- سرپرست بیمارستان شهدای دهلران گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون سه هزار و 293 نفر در بیمارستان شهدای دهلران خدمات درمانی دریافت کرده اند.

معصومه نیازی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: از این میزان مراجعه کننده یک هزار و 778 نفر به صورت سرپایی درمان و یک هزار و 515 نفر نیز بستری شده اند.

وی ادامه داد: ماه گذشته نیز تعداد 65 نفر بیمار کرونایی به بیمارستان مراجعه کرده است که از این تعداد 40 نفر به صورت سرپایی درمان و مابقی نیز بستری شده اند.

نیازی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد سه بیمار کرونایی در بیمارستان بستری است، گفت: انتظار داریم که شهروندان همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

سرپرست بیمارستان شهدای دهلران به دستگاه سی تی اسکن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بخش زیادی از مشکلات شهروندان مرتفع شده است.

وی گفت: در حال حاضر 9 پزشک متخصص زنان و زایمان، 2 پزشک قلب و داخلی، 2 پزشک جراح عمومی، سونوگرافی، اعصاب روان و در بیمارستان شهدای دهلران به بیماران خدمت می کنند و در هفته های آینده متخصص کودکان نیز جذب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به 3000 نفر در بیمارستان شهدای دهلران

ارائه خدمات به 3000 نفر در بیمارستان شهدای دهلران