مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-28سياسي

امضای تفاهمنامه نظام مهندسی با وزارت راه برای تأمین منافع مهندسان


رییس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: طی آخرین تفاهم نامه منعقد شده منافع سازمان های نظام مهندسی به ویژه درآمد مربوط به حق الزحمه شناسنامه فنی-ملکی تأمین شده است.

- به نقل از شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، احمد خرم در جریان سفر به خراسان رضوی و دیدار و گفت وگو بااعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان با بیان اینکه خسارت ها و بحران های موجود در کشور ناشی از نگاه وظیفه گرا در مدیریت است گفت: این نگاه به مدیریت رفع تکلیف ختم می شود.

خرم خواهان توجه جدی به نتیجه اقدامات در فرایند تصمیم گیری شد و افزود: نتیجه هر تصمیمی باید قبل از اقدام کاملاً روشن و قابل دستیابی باشد.

وزیر اسبق راه و ترابری به نقش مشاور و مطالعات میدانی در بحث مدیریت اشاره کرد و گفت: اقدامات در هر حوزه باید پروژه محور باشد.

پروژه تعریف کنید و با استفاده از مشاوران کاردان و انجام مطالعات دقیق با در نظر گرفتن تمام جوانب تا حصول نتیجه نسبت به اداره مجموعه تحت مدیریت خود اقدام کنید.

رییس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تعارض منافع پرداخت و گفت در یک سال اخیر بارها با وزارت راه و شهرسازی مکاتبه صورت گرفته و در جلسات متعدد درخواست سازمان مبنی بر عدم اقدام وزارت در این خصوص تا جمع بندی نهایی با شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه نظام مهندسی با وزارت راه برای تأمین منافع مهندسان

امضای تفاهمنامه نظام مهندسی با وزارت راه برای تأمین منافع مهندسان