مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:152021-11-28سياسي

برای گردشگری دریایی چه باید کرد؟


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: گردشگری دریایی به نقشه راه، تعامل و هماهنگی در همه سطوح و برنامه عملیاتی برای میل به سرمایه گذاری نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری، علی اصغر شالبافیان در نشست تخصصی توسعه گردشگری دریایی گفت: در فرآیند توسعه گردشگری دریایی اگر زمان زیادی را صرف تهیه سندنویسی و تقویت اسناد بالادستی کنیم از پشتیبانی و حمایت فعالیت بخش خصوصی جا می مانیم.

او افزود: اگرچه دارا بودن نقشه راه فعالیت در قالب سند همکاری توسعه گردشگری الزامی است، اما در ساختار پیچیده اداری نباید به یک باره در جست وجوی راه حل مورد نظر بود، بلکه نیاز است همزمان که اقدامات زیربنایی اداری لازم پیش می رود، اقدامات اجرایی نیز با هدف ایجاد پویایی در حوزه گردشگری دریایی به جریان افتد.

شالبافیان همچنین گفت: طبق نظرات و بررسی شرایط فعالیت بخش خصوصی در بستر گردشگری دریایی، علت کاهش انگیزه فعالان این حوزه در بخش سرمایه گذاری و حمایت از پروژه های مربوطه در حال بررسی است.

در تعامل با بخش خصوصی گردشگری دریایی و پیشبرد اقدامات اجرایی هر چند کوچک و موردی، انگیزه فعالیت در این زمینه را افزایش خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای گردشگری دریایی چه باید کرد؟

برای گردشگری دریایی چه باید کرد؟