مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:202021-11-28ورزشي

بانوی تکواندوکار ایران پس از درخشش در عربستان: با همه وجود برای مدال طلا جنگیدم


ملی پوش تکواندوی بانوان ایران پس از کسب مدال طلای رقابت های آزاد قهرمانی جهان، گفت: با همه وجودم برای رسیدن به مدال طلا مبارزه کردم.

- بانوی تکواندوکار ایران پس از درخشش در عربستان: با همه وجود برای مدال طلا جنگیدم ملی پوش تکواندوی بانوان ایران پس از کسب مدال طلای رقابت های آزاد قهرمانی جهان، گفت: با همه وجودم برای رسیدن به مدال طلا مبارزه کردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم تکواندوی بانوان ایران با یک مدال طلای زهرا شیدایی و 2 برنز کوثر اساسه و ملیکا میرحسینی به کار خود در رقابت های آزاد قهرمانی جهان در ریاض پایتخت عربستان پایان داد.

زهرا شیدایی پس از درخشش در این مسابقات و کسب مدال طلا در گفت وگو با سایت فدراسیون جهانی تکواندو، اظهار کرد: خدا را شکر، خیلی خوشحالم که توانستم اولین مدال طلای بانوان ایران در این رقابت ها را از آن خود کنم.

با همه وجودم جنگیدم و می خواستم که به مدال طلا برسم.

بانوی تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم ایران، افزود: این اولین مدال من در مسابقات بین المللی بود که خوشبختانه با مدال طلا همراه بود.

او درباره سطح کیفی این رقابت ها نیز گفت: مسابقات در گرید 4 برگزار شد و همه المپیکی ها در آن حضور داشتند به همین دلیل نیز سطح کیفی مسابقات خیلی بالا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی تکواندوکار ایران پس از درخشش در عربستان: با همه وجود برای مدال طلا جنگیدم

بانوی تکواندوکار ایران پس از درخشش در عربستان: با همه وجود برای مدال طلا جنگیدم