مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:252021-11-28فرهنگي

سرمایه دار ها تعیین می کنند/ نیمی از ثروت دنیا در دست 8 نفر!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسکرین رنت، این روز ها پرسیدن نظر فیلمسازان درباره فیلم های ابرقهرمانی عادی شده و سخنان سرزنش بار کارگردان های تحسین شده ای، - سرمایه دار ها تعیین می کنند/ نیمی از ثروت دنیا در دست 8 نفر! استلان اسکاشگورد بازیگر سوئدی فیلم های هالیوودی استودیو های بزرگ و سرمایه دار ها را مانعی برای دیده شدن فیلم های مستقل خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسکرین رنت، این روز ها پرسیدن نظر فیلمسازان درباره فیلم های ابرقهرمانی عادی شده و سخنان سرزنش بار کارگردان های تحسین شده ای، چون مارتین اسکورسیزی و ریدلی اسکات درباره دنیای سینمایی مارول، حرف و سخن های زیادی ایجاد کرده است.

اسکورسیزی سال 2019 فیلم های ابرقهرمانی را با پارک های موضوعی مقایسه کرده بود و ریدلی اسکات اخیراً از این فیلم ها با عنوان فیلم های کوفتی خسته کننده آشغالی یاد کرد.

اکنون استلان اسکاشگورد که ستاره فیلم های ابرقهرمان مارول هم هست در گفتگو با گاردین به پرسشی درباره نظر این 2 کارگردان پاسخ داد و جواب وی با تایید و تمجید هوادارانش در شبکه های اجتماعی روبه رو شد.

اسکاشگورد در این باره گفت: هیچی ندارم تا علیه فیلم های ابرقهرمانی بگویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه دار ها تعیین می کنند/ نیمی از ثروت دنیا در دست 8 نفر!

سرمایه دار ها تعیین می کنند/ نیمی از ثروت دنیا در دست 8 نفر!