مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:252021-11-28ورزشي

دو سناریو قطر برای لیگ قهرمانان آسیا/ تیم استراماچونی به جای السد؟


تقویم مسابقات فصل 2022 لیگ قهرمانان آسیا به گونه ای است که باشگاه های قطر یا بدون ملی پوشان در این رقابت ها شرکت می کنند و یا در نهایت از لیگ قهرمانان انصراف می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از) این روزنامه در آن تاکید کرده بود شروع لیگ قهرمانان در ماه می همزمان با اردوهای تدارکاتی تیم ملی قطر است و دو تیم السد و الدحیل که در مجموع 19 بازیکن ملی پوش در قطر دارند، برای لیگ قهرمانان دچار مشکل می شوند.

قطر میزبان جام جهانی 2022 است و برنامه های آماده سازی مفصلی برای حضور در این رقابت ها و آبروداری از میزبانی خود تدارک دیده است که شامل چند ماه اردو و چندین بازی دوستانه است.

الرایه در گزارش خود نوشته بود که السد و الدحیل از همین حالا باید به فکر باشند و با اتکا به بازیکنان جوان و غیر ملی پوش، خود را آماده لیگ قهرمانان آسیا کنند.

اما ظاهراً این استراتژی بدون نتیجه بوده است و دو غول قطری را به فکر انصراف از حضور در این رقابت ها انداخته است.

احمد الانصاری مسئول رسانه ای باشگاه السد روز گذشته خبر داد که ممکن است این تیم در فصل جدید لیگ قهرمانان حاضر نشود و دلیل آن حضور 12 تا 13 ملی پوش در این تیم است.

البته این موضوع باید به تایید سرمربی جدید تیم فوتبال السد هم برسد چرا که ژاوی هرناندز چند هفته پیش با جدایی از السد، سرمربی تیم بارسلونا شد و السدی ها دنبال جانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سناریو قطر برای لیگ قهرمانان آسیا/ تیم استراماچونی به جای السد؟

دو سناریو قطر برای لیگ قهرمانان آسیا/ تیم استراماچونی به جای السد؟