مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-28ورزشي

صندوق توسعه هرمزگان در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی تشکیل می شود


بندرعباس باید شهری توسعه یافته و برخوردار از امکانات پیشرفته و نوین در عرصه های مختلف باشد و تلاش می کنیم در این راستا کارهای خوبی برای مردم نجیب و شریف هرمزگان و شهر بندرعباس انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی صبح امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه در مسائل شهری، رفع مشکل شبکه جمع آوری و بوی بد فاضلاب در شهر بندرعباس از اولویت های مهم است، عنوان کرد: با تصفیه پساب فاضلاب بندرعباس، می توان از آن در توسعه شهر بندرعباس استفاده کرد و همچنین رفع مشکل فرسودگی شبکه جمع آوری فاضلاب در بندرعباس باید به طور جدی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه اساس هر توسعه ای توجه و احترام به مالکیت مردم است، ادامه داد: عدم تعیین تکلیف اسناد مالکیت زمین های مردم از مهم ترین مشکلات در شهر بندرعباس و دیگر مناطق دروس اصلی در استان آموزش ویژه کنکور ببینید و بر روی تقویت دانش آموزان با استعداد هرمزگان جهت موفقیت در کنکور تمرکز کنند تا از این طریق نیروهای بومی خوب در رشته های مختلف برای استان هرمزگان تربیت شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، انضباط بخشی در زمینه مسائل مالی و اداری را مورد تاکید قرار داد و گفت: در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی، نحوه هزینه کردن صنایع در زمینه های مختلف ورزشی، فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق توسعه هرمزگان در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی تشکیل می شود

صندوق توسعه هرمزگان در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی تشکیل می شود