موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-28فرهنگي

تک آهنگ «پاییز سال بعد» منتشر شد


ایمان حجت از خوانندگان و آهنگسازان موسیقی پاپ تازه ترین تک آهنگ خود به نام «پاییز سال بعد» را با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

- به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، پاییز سال بعد اثر جدید ایمان حجت به صورت صوتی و تصویری منتشر شد.

این تک آهنگ هم اکنون در سامانه های دانلود آثار موسیقایی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

ایمان حجت آهنگساز و خواننده درباره اثر جدید خود گفت: اثر جدیدم با عنوان پاییز سال بعد منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است که این اثر موسیقایی به همراه یک ویدیو کلیپ منتشر شده و تمامی مجوزهای لازم گرفته شده است.

همچنین چند اثر جدید دیگر دارم که به زودی اطلاعات دقیق آن انعکاس می یابد.

وی در ادامه بیان کرد: سالومه قربانی شعر این اثر را برای من فرستاد و زمانی که شعر را خواندم ایده این اثر در ذهنم شکل گرفت.

این اثر یک کار کاملا احساسی است و از نظر تنظیم با آثاری که امروزه می شنویم کاملا متفاوت است که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

این خواننده در پایان گفت: در کلیپ تصویری حس و حال فصل پاییز کاملا به مخاطب منتقل می شود که تصویر برداری و ادیت این ویدیو توسط مجموعه آونگ ویدیو انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تک آهنگ «پاییز سال بعد» منتشر شد

تک آهنگ «پاییز سال بعد» منتشر شد