مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:452021-11-28سياسي

برخورد قانونی با مدیران متخلف و دارای ترک فعل در تضییع انفال


رییس کل دادگستری مازندران از اقدام قاطع دستگاه قضا در برخورد با مدیرانی که با ترک فعل موجب تضییع انفال و سرمایه های عمومی می شوند، خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران از اقدام قاطع دستگاه قضا در برخورد با مدیرانی که با ترک فعل موجب تضییع انفال و سرمایه های عمومی می شوند، خبر داد.

محمد صادق اکبری در دهمین جلسه ستاد پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی، انفال نظیر دریا، کوه، جنگل و غیره را سرمایه عمومی دانست و افزود: انفال امانتی است که مربوط به نسل فعلی نبوده و ما برای نگهداری این امانت در مقابل آیندگان مسئولیت داریم.

رییس کل دادگستری استان مازندران تضییع بیت المال را مصداق بارز خیانت در امانت دانست و خاطرنشان کرد: ترک فعل مدیران در دوران تحول و تعالی دستگاه قضا جرم انگاری تلقی شده و بنابراین دستگاه قضایی استان بنا به وظیفه ذاتی هرگونه ترک فعل مدیران متخلف را که با صدور مجوزه های غیرقانونی و عدم نظارت کافی سو جریان اداری را رقم زدند؛ شناسایی و با اعلام جرم رسیدگی های قضایی در این رابطه را دنبال خواهد کرد.

اکبری با بیان اینکه نظارت مردم بر عملکرد مسئولین بالاترین سطح نظارتی خواهد بود، خاطرنشان کرد: مردم استان با مشاهده تخلفات صورت گرفته در حوزه تضییع بیت المال مراتب را به مصداق فریضه امربه معروف و نهی از منک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با مدیران متخلف و دارای ترک فعل در تضییع انفال

برخورد قانونی با مدیران متخلف و دارای ترک فعل در تضییع انفال