مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-28سياسي

179 میلیارد تومان کمک مؤمنانه در خراسان جنوبی توزیع شد


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت پنج هزار جهادگر بسیجی در مقابله با کرونا گفت: 179 میلیارد تومان کمک مؤمنانه در ایام شیوع کرونا بین نیازمندان استان توزیع شد.

- ، صبح یکشنبه مراسم تجلیل از گروه های جهادی نمونه خراسان جنوبی (شکوه هجرت) در خراسان جنوبی برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در این مراسم اظهار کرد: هفته بسیج امسال در خراسان جنوبی با فعالیت 444 گروه جهادی آغاز شد که بسیار ارزشمند بود.

سردار علی قاسمی با اشاره به ضرورت گسترش کمی و کیفی گروه های جهادی بیان کرد: فعالیت گروه های جهادی تخصصی چون گروه های جهادی فنی یکی از قدم های مهم در راستای کیفی سازی فعالیت ها است.

قاسمی با تأکید بر اینکه معنویت و اخلاق رکن مهم در همه برنامه های بسیج و گروه های جهادی است، ادامه داد: باید مراقب موضوع انحراف از مأموریت هایی که برای ما در گروه های جهادی مشخص شده باشیم.

فعالیت پنج هزار جهادگر بسیجی در مقابله با 179 میلیارد تومان کمک های دولتی و غیر دولتی و خیرین بین آسیب دیدگان از این بیماری در استان توزیع شد که بسیار ارزشمند بود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای امسال 28 هزار و 400 جهادگر در قالب 2 هزار و 730 اردوی جهادی در خراسان جنوبی فعالیت داشتند و 20 نوع خدمت را به مردم مناطق محروم و نیازمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

179 میلیارد تومان کمک مؤمنانه در خراسان جنوبی توزیع شد

179 میلیارد تومان کمک مؤمنانه در خراسان جنوبی توزیع شد