مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-28بين الملل

ضرورت مقابله با یهودی سازی قدس اشغالی و مسجد الاقصی


شیخ عکرمه صبری بر ضرورت مقابله کشورهای اسلامی و عربی با طرح های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس اشغالی و مسجد الاقصی تأکید کرد.

- به نقل از پایگاه خبری عربی 21، شیخ عکرمه صبری رییس هیئت عالی اسلامی قدس اشغالی و خطیب مسجد الاقصی درباره خطرات ناشی از اقدامات و طرح های رژیم اشغالگر صهیونیستی برای یهودی سازی مسجد الاقصی هشدار داد.

شیخ صبری در گفتگو با این پایگاه خبری افزود: هر برنامه و اقدام رژیم اشغالگر با هدف یهودی سازی قدس اشغالی و پاک کردن آثار و نشانه های اسلامی این شهر انجام می شود.

وی ادامه داد: دیوار و میدان بُراق پر از آثار و نشانه های اسلامی نابود شده است و رژیم اشغالگر اکنون می خواهد به این منطقه ماهیت یهودی ببخشد تا جهان احساس کند شهر اشغالی قدس شهری یهودی است.

آنها همچنین ادعا می کنند قدس نه تنها پایتخت اسراییل بلکه پایتخت همه یهودیان جهان است.

خطیب مسجد الاقصی تصریح کرد: مقامات رژیم اشغالگر تلاش و نیروی زیادی را در راه یهودی سازی قدس و تغییر هویت اسلامی آن به کار گرفته اند و برای تحقق این هدف، میلیاردها دلار از آمریکا و لابی جهانی صهیونیستی به سرزمین های اشغالی سرازیر می شود.

وی درباره اقداماتی که کشورهای عربی و اسلامی باید برای توقف طرح های صهیونیستی تهدید کننده شهر قدس در پیش بگیرند، بر ضرورت و اهمیت تحرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مقابله با یهودی سازی قدس اشغالی و مسجد الاقصی

ضرورت مقابله با یهودی سازی قدس اشغالی و مسجد الاقصی