مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 09:102021-11-28سياسي

شبکه سازی از ماموریت های بسیج هنرمندان است


مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر استان فارس یادآور شد که جذب، هدایت و شبکه سازی از ماموریت های این سازمان در قبال هنرمندان بسیجی است.

- مجید میکاییلی یکشنبه 7 آذر در مراسم آغاز به کار کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه مقاومت شهر جدید صدرا، گفت: شناسایی استعدادهای هنری و ایجاد شبکه نخبگانی هنری و سازماندهی آن لازمه این شهر جدید است و کانون بسیج هنرمندان آن را دنبال می کند.

میکاییلی گفت: جذب و هدایت هنرمندان بسیجی و شبکه سازی از ماموریت های کانون بسیج هنرمندان محسوب می شود و این ماموریت باید در نواحی مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) صدرا هم دنبال شود.

او با بیان اینکه کار فرهنگی و هنری لازمه شکل گیری کانون هنرمندان است، گفت: با تعامل و هم افزایی سازمان فرهنگی شهرداری صدرا و حوزه ها و پایگاه های بسیج، رسالت کانون بسیج هنرمندان بیش از پیش دنبال شود.

میکاییلی خاطرنشان کرد: کانون بسیج هنرمندان با رویکرد تربیت محوری و نگاه آموزش محوری بتواند شروع خوبی در راستایی اقدامات فرهنگی و هنری رقم بزند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر گفت: جامعه هنری از ظرفیت ها و قابلیت های جذابی در راستای حرکت مسیر انقلاب در راستای هم بستگی اجتماعی می تواند برخوردار باشد و در این راه به دنبال شناسایی و جذب هنرمندان خلاق هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی از ماموریت های بسیج هنرمندان است

شبکه سازی از ماموریت های بسیج هنرمندان است