مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 09:302021-11-28بين الملل

ریاض و تداوم تلاش های عقیم مقابل یمن شکست ناپذیر


عربستان سعودی که گمان می کرد تنها به چند هفته برای به زانو در آوردن مردم یمن نیاز دارد، با گذشت بیش از شش سال، هنوز در باتلاق این جنگ دست و پا می زند و با وجود بالاترین هزینه های نظامی همچنان به تلاش های عقیم برای جبران شکست در این جنگ ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از گذشت بیش از شش سال از آغاز جنگ خود افزوده است و خشم خود از این شکست را با ضربه زدن به مردم یمن از طریق کشتار و جنایات روزانه طی حملات مستمر و زیاد، خالی می کند.

تلاش عقیم ریاض در مأرب در این یادداشت آمده است: ماه هاست که ارتش یمن و کمیته های مردمی درباره آزادسازی مأرب صحبت می کنند و هر روز در حال پیشروی های جدیدی هستند بدون این که عربستان سعودی و متحدانش بتوانند از این پیشروی ها جلوگیری کنند.

نیروهای دولت صنعاء موفق شدند 12 منطقه از 14 منطقه را در این استان آزاد کنند و از اوایل ماه نوامبر در سه محور به سمت شهر مأرب پیشروی کردند و به تنگ تر کردن حلقه محاصره وتحت کنترل گرفتن چاه های نفت استراتژیک در این منطقه نزدیک شدند.

بر این اساس، پیشروی راهبردی نیروهای دولت صنعاء با کنترل نقاط استراتژیک در حومه مأرب نشان داده شد که مهمترین آنها مناطق جبل مراد و جوبا است که به نیروهای صنعاء اجازه داد تا خطوط ارتباطی با شیوخ قبایل، بزرگان و رهبران نظامی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض و تداوم تلاش های عقیم مقابل یمن شکست ناپذیر

ریاض و تداوم تلاش های عقیم مقابل یمن شکست ناپذیر