مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 10:102021-11-28بين الملل

الشرق الاوسط: ماکرون نگران عقب نشینی لبنان از ابتکار عمل فرانسه است


روزنامه الشرق الاوسط فاش کرد، رییس جمهوری فرانسه از یکسال قبل متوجه عقب نشینی نظام حاکم لبنان از تعهدات خود به ابتکارعمل فرانسه شده است.

- روزنامه الشرق الاوسط فاش کرد، رییس جمهوری فرانسه از یکسال قبل متوجه عقب نشینی نظام حاکم لبنان از تعهدات خود به ابتکارعمل فرانسه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، منابع اعلام کردند، امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه که درصدد بسیج جامعه جهانی برای کمک به لبنان بود، متوجه شده که نظام حاکم لبنان از تعهدات خود در نقشه راه ترسیم شده توسط فرانسه عقب نشینی کرده است؛ این عقب نشینی از تعهدات این بار، با تعطیلی نشست های کابینه لبنان و مشروط کردن حضور در این جلسات به برکناری قاضی بیطار، بازپرس قضایی پرونده انفجار بیروت همزمان شده است.

منابع همچنین اعلام کردند، بررسی مضمون و محتوای پیام امانوئل ماکرون به میشل عون منجر به این شده که نظام حاکم را مسئول بازگشت لبنان به نقطه صفر بداند، گویی دولتی وجود نداشته است.

ماکرون در این پیام نسبت به سوق دادن لبنان به سمت انزوای بین المللی جدید هشدار داده شده است.

منابع مذکور همچنین اعلام کردند، هشدارهای ماکرون چیز جدیدی نیست و فقط نکته جدید این است که این هشدار پس از تشکیل دولت لبنان که قرار است تعهداتش در زمینه آغاز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الشرق الاوسط: ماکرون نگران عقب نشینی لبنان از ابتکار عمل فرانسه است

الشرق الاوسط: ماکرون نگران عقب نشینی لبنان از ابتکار عمل فرانسه است