مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 10:102021-11-28سياسي

طرح اصلاح مصوبه تعارض منافع در جلسه آتی شورای شهر مطرح می شود


طرح اصلاح مصوبه تعارض منافع در جلسه آتی شورا مطرح خواهد شد و مسئله ای که مطرح شده داخلی است و قطعا این مسائل درون خانوادگی حل و فصل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در پایان بیست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز تذکراتی توسط اعضای شورای شهر تهران مطرح و در ادامه نیز اعضای شورای شهر تهران در رابطه با بازدیدهای خود از مناطق توضیحاتی را مطرح کردند.

وی افزود: در ادامه جلسه امروز اصلاحیه بودجه 1400 شهرداری تهران در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت که متاسفانه بودجه 1400 شهرداری تهران در شورای قبل به گونه ای بسته شده است که تحقق آن غیرممکن است؛ به طوری که رقم بودجه ناگهان از 32 هزار میلیارد تومان به 48 هزار میلیارد تومان در سال 1400 رسیده است.

چمران ادامه داد: در ادامه جلسه اعضای شورای شهر تهران نظرات و انتقادات خود را نسبت به بسته شدن بودجه شهرداری تهران در شورای قبل مطرح کردند و درنهایت این لایحه با 18 رای به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: در ادامه جلسه امروز شورای شهر تهران بررسی لایحه اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت که یک فوریت این لایحه در جلسات قبل به تصویب رسید و در ادامه اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اصلاح مصوبه تعارض منافع در جلسه آتی شورای شهر مطرح می شود

طرح اصلاح مصوبه تعارض منافع در جلسه آتی شورای شهر مطرح می شود