مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-28فرهنگي

پردیس ایران مال میزبان جشنواره شد/ رونمایی از پوستر جشنواره در تاریخ 12 آذر ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پرواز، محمدرضا شرف الدین دبیر پنجمین دوره جشنواره فیلم پرواز درباره زمان و محل برگزاری این فستیوال اظهار داشت: - دبیر پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پرواز مطرح کرد: پردیس ایران مال میزبان جشنواره شد/ رونمایی از پوستر جشنواره در تاریخ 12 آذر ماه دبیر پنجمین دوره جشنواره فیلم پرواز توضیحاتی را درباره برگزاری این فستیوال ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پرواز، محمدرضا شرف الدین دبیر پنجمین دوره جشنواره فیلم پرواز درباره زمان و محل برگزاری این فستیوال اظهار داشت: با پردیس سینمایی ایران مال توافقات لازم انجام شده و دوره پنجم جشنواره فیلم پرواز قرار است در این مجموعه برگزار شود.

با اتمام مهلت ثبت نام آثار، حدود 1700 فیلم و فیلمنامه از سوی بیش از 100 کشور در سرتاسر دنیا به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که نسبت به دوره های گذشته یک رکورد محسوب می شود.

با توجه به این استقبال خوب و برای اینکه بتوانیم با یک داوری مناسب تمامی آثار شایسته را انتخاب و به نمایش درآوریم زمان برگزاری جشنواره را به 21 تا 23 دی ماه موکول کردیم.

وی افزود: البته در ابتدا صحبت هایی مبنی بر برگزاری جشنواره به صورت مجازی مطرح شده بود، اما با توجه به روند صعودی واکسیناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس ایران مال میزبان جشنواره شد/ رونمایی از پوستر جشنواره در تاریخ 12 آذر ماه

پردیس ایران مال میزبان جشنواره شد/ رونمایی از پوستر جشنواره در تاریخ 12 آذر ماه