مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 10:402021-11-28سياسي

پیش بینی تشدید دروغ پردازی علیه حزب الله لبنان تا انتخابات


عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان پیش بینی کرد که تا انتخابات پارلمانی آتی، موج اقدامات تحریک آمیز و دروغ پردازی ها علیه حزب الله از سوی دشمنان بین المللی و منطقه ای لبنان تشدید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  نبیل قاووق عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان رسیدگی به بحران دولت را نقطه ورود ضروری برای کاهش آلام لبنانی ها و محدود کردن فروپاشی در عرصه های مختلف دانست و تاکید کرد که حزب الله در زمینه مقابله با بحران دولتی، در موقعیت تماشاچی نیست بلکه در موقعیت و جایگاه پشتیبان و مشتاق موفقیت تلاش هایی است که برای رسیدن به راه حلی برای بازکردن تنها گره دشوار موجود، صورت گرفته است.

به نوشته وبگاه خبری بسیار زیاد است و شرایط زندگی دشوار است و بزرگترین اولویت ما خدمت به مردم و کاهش آلام لبنانی ها است و حزب الله در این راه با تمام توان کمک و پشتیبانی می کند.

عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان افزود: تمام آنچه آمریکا از لبنان می خواهد خدمت به پروژه و جاه طلبی های اسراییل در تضعیف و محاصره مقاومت است نه کمک به لبنانی ها برای غلبه بر بحران ها و مشکلات اجتماعی، حیاتی، مالی و اقتصادی.

زیرا دشمن اسراییلی که هنوز سرزمین ما را اشغال می کند، به آب و ثروت نفتی ما طمع می ورزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تشدید دروغ پردازی علیه حزب الله لبنان تا انتخابات

پیش بینی تشدید دروغ پردازی علیه حزب الله لبنان تا انتخابات