مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 10:502021-11-28اجتماعي

موتورسیکلت سواران عامل 78 درصد تصادفات درون شهری فسا


در سال جاری موتورسیکلت سواران در 78 درصد تصادفات درون شهری فسا دخیل بوده اند.

- ، سرهنگ محمدهاشم قسام اظهار کرد: موتورسیکلت از جمله وسایط نقلیه ای است که به دلیل امکان مانور بالا، قرار داشتن در دسترس عموم و سایر دلایل مشابه، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اما به علت ساختار شکنی آن، ایمنی لازم را در برخوردهای فیزیکی ندارد و استفاده از آن مستلزم آموزش کافی، رعایت قوانین و توجه به نکات ایمنی است.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از کلاه ایمنی برای راکب و ترک نشین موتورسیکلت ها، افزود: متأسفانه برخی افراد کم تجربه نه تنها قوانین را رعایت نمی کنند بلکه با اقداماتی مانند عبور از پیاده رو، انجام حرکات نمایشی و حرکت روی یک چرخ و تولید صدای ناهنجار و آزار دهنده، مزاحمت برای شهروندان ایجاد می کنند.

فرمانده انتظامی فسا ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون در 78 درصد از تصادفات فوتی و جرحی درون شهری موتورسیکلت دخیل بوده است که رعایت قوانین عبور و مرور توسط رانندگان خودروها و راکبین موتورسیکلت همواره مورد تاکید است.

سرهنگ قسام خاطر نشان کرد: پلیس در جهت ایجاد نظم و امنیت با اجرای طرح های شدآمدی و پایش معابر نهایت تلاش خود را به کار می گیرد؛ اما لازم است ضمن رعایت دقیق مقررات عبور و مرور، به فرزندان خود نیز بیاموزیم استفاده از وسایط نقلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتورسیکلت سواران عامل 78 درصد تصادفات درون شهری فسا

موتورسیکلت سواران عامل 78 درصد تصادفات درون شهری فسا