مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-28سياسي

«اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد» به لیست ممنوعیت دو شغله بودن اضافه می شوند؟


اخیرا طرحی برای اصلاح قانون ممنوعیت تصدی مسئولان بیش از یک شغل در مجلس شورای اسلامی تهیه و تدوین شده و در دستور کار پارلمان قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به تازگی طرحی در و ریاست و مدیریت عامل یا عضویت در هیأت مدیره انواع شرکت های خصوصی جز شرکت های تعاونی ادارات و مؤسسات برای کارکنان دولت ممنوع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، متن این طرح به شرح زیر است: مقدمه (دلایل توجیهی): با وجود بیکاری بخش زیادی از دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی بویژه دارندگان مدرک دکتری تعدادی از اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بصورت دو شغله در دستگاه های اجرایی مشغول فعالیتند و عملا ظرفیت هایی را اشغال کرده اند که می تواند به جوانانی تعلق بگیرد که علیرغم قابلیت های زیادشان محروم از زمینه فعالیتند.

این اصلاح در قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل می تواند امکان برخورد را فراهم آورد.

لذا طرح ذیل تقدیم می شود: عنوان طرح: اصلاح قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل ماده واحده - در تبصره (4) ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل مصوب 1373/10/11 بعد از عبارت (مشاوره حقوقی) عبارت (، عضویت هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی) و در تبصره (9) آن بعد از عبارت (مستلزم ذکر نام است) عبارت (و دانشگاه آزاد اسلامی) اضافه می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد» به لیست ممنوعیت دو شغله بودن اضافه می شوند؟

«اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد» به لیست ممنوعیت دو شغله بودن اضافه می شوند؟