مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 11:002021-11-28اقتصادي

دستگاه های اجرایی همدان در جذب اوراق تهاتر وارد کار شوند


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: دستگاه های اجرایی همدان در جذب اوراق تهاتر وارد کار شوند.

- سیدناصر محمودی در گفتگو با با بیان اینکه از اوراق تهاتر و تسویه در نوع اول برای پرداخت بدهی دستگاه های اجرایی به یکدیگر و در نوع دوم بدهی دستگاه های اجرایی به بانک ها استفاده کرد، عنوان کرد: لازم است تا دستگاه های اجرایی همدان در جذب اوراق تهاتر وارد کار شوند هم اکنون، تا پایان آبان ماه نزدیک به 140 میلیارد تومان از اوراق تسویه نوع اول دستگاه های اجرایی بررسی اسنادی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از خرداد ماه سال جاری شیوه نامه استفاده از اوراق به دستگاه ها ابلاغ شده بدین سان، بایستی دستگاه ها اسناد خود را جمع آوری و بدهی ها را استخراج کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با بیان اینکه بعد از مشخص شدن سهمیه بانک ها بتوانند از آن استفاده کنند، بیان کرد: امکان استفاده از تهاتر درباره مطالبات قطعی تا پایان سال 1399 امکان پذیر است و این بدهی ها می بایست در چارچوب قوانین مربوط وارد کار شده و در سامانه سماد ثبت شده باشد.

محمودی خاطرنشان کرد: در سال گذشته، توانستیم بدهی 50 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی را با اداره کل امور مالیاتی استان گیلان تسویه کنیم و امیدواریم که در سال جاری نیز همکاری دستگاه ها در این مسیر منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی همدان در جذب اوراق تهاتر وارد کار شوند

دستگاه های اجرایی همدان در جذب اوراق تهاتر وارد کار شوند