مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 11:152021-11-28سياسي

افتتاح پروژه آبرسانی به 63 روستای محروم استان کرمان


آیین افتتاحیه پروژه آبرسانی 63 روستای محروم استان کرمان یادبود شهید علی ابراهیمی به همت واقف حاج آقا ابراهیمی با حضور سردار سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین در روستای زین آباد رفسنجان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز 7 آذرماه در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی روستای زین آباد اظهار کرد: امروز افتتاح پروژه های آبرسانی سراسر استان به مناسبت هفته بسیج را داریم.

اقدام و عمل بسیج همین کار بزرگی است که امروز انجام شد.

وی افزود: این کار بدون نگاه حزبی گروهی جناحی و سیاسی و با نگاه انقلابی مکتبی و جهادی است.

به فکر حل مشکلات مردم بودن و بن بست شکنی بسیج اینجا معنی و مفهوم پیدا می کند و در خدمات دهی، نگاه بسیج قومی و جناحی و سیاسی نیست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: با این نگاه و تفکر بسیجی اقدامات ارزشمندی در کشور و استان کرمان انجام می دهیم، راه برون رفت و بازکردن گره ها در کشور داشتن تفکر بسیجی است، تفکر بسیجی اندیشه زیبایی است و این بهترین فرصت برای ما در نظام الهی است که بتوانیم مشکلات مردم را برطرف کنیم.

معروفی با اشاره به عملکرد یک ساله بسیج در حوزه محرومیت زدایی و آبرسانی، گفت: از 5 آذر سال گذشته تا 5 آذر امسال توفیق یافتیم 5560 پروژه محرومیت زدایی، عمرانی و اشتغالزایی با 154 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه آبرسانی به 63 روستای محروم استان کرمان

افتتاح پروژه آبرسانی به 63 روستای محروم استان کرمان