مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 11:152021-11-28اجتماعي

«باد» به داد «هوای تهران» رسید


از ساعت 11 روز گذشته (6 آذرماه) تا ساعت 11 امروز (7 آذرماه) میانگین کیفیت هوای تمام ایستگاه ها 92 و در شرایط قابل قبول بود و آلاینده شاخص همچنان ذرات معلق کمتر از 2.

- از ساعت 11 روز گذشته (6 آذرماه) تا ساعت 11 امروز (7 آذرماه) میانگین کیفیت هوای تمام ایستگاه ها 92 و در شرایط قابل قبول بود و آلاینده شاخص همچنان ذرات معلق کمتر از 2.

5 میکرون بود.

مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به بهبود کیفیت هوای تهران تا پیش از ظهر امروز (7 آذرماه) گفت: بعد از ظهر روز گذشته، وزش باد موثر تا 12 متر بر ثانیه موجب کاهش تجمع آلاینده ها شد به گونه ای که تا ساعت 11 امروز هوای تهران در شرایط قابل قبول بود.

محسن روشنی در گفت و گو با ایسنا افزود: 9 روز اخیر هوای تهران آلوده بود که یک روز یعنی اول آذر ماه با شاخص 165 ناسالم برای همه گروه ها گزارش شد که آلوده ترین روز سال تاکنون نیز بوده است.

پیش از این تنها یک روز ناسالم برای همه گروه ها با شاخص 162 در تیرماه به علت افزایش آلاینده ازن ثبت شده بود اما در دوره اخیر آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از 2.

5 میکرون بوده است.

مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اضافه کرد: از ساعت 11 روز گذشته (6 آذرماه) تا ساعت 11 امروز (7 آذرماه) میانگین کیفیت هوای تمام ایستگاه ها 92 و در شرایط قابل قبول بود و آلاینده شاخص همچنان ذرات مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باد» به داد «هوای تهران» رسید

«باد» به داد «هوای تهران» رسید