مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 11:152021-11-28سياسي

نماینده همدان: 220 هزار معلم در کشور کم داریم/ رشد قارچ گونه مدارس غیرانتفاعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی ظهر امروز در دیدار با اعضای انجمن فرهنگی ثارالله همدان با اشاره به عملکرد مجلس یازدهم در یک سال گذشته اظهار کرد: عملکرد تمام نمایندگان در پایگاه خانه ملت منتشر شده و عملکرد هر نماینده در هر حوزه مشخص است.

نماینده مردم همدان و فامنین در به پایان برسد در حوزه فرهنگی فعالیت خواهم کرد و بنده نیز اگر مجلس نباشد در شرایط فرهنگی و معنوی فعالیت خود را ادامه می دهم.

نخبگان کشور متولی ندارند نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر تدابیر لازم در زمینه مهاجرت و دلسردی نخبگان عنوان کرد: در حوزه نخبگان اگر مانع ایجاد نکنیم کارشان طبق روال انجام می شود اما متاسفانه دست اندازها و موانع بسیاری بر سر راه نخبگان ایجاد شده که موجب دلسردی و خروج آنها از کشور شده است.

وی افزود: جوانان دغدغه مند و غیرتمندی در ملایر داریم که برای اولین بار در جهان داروی هوشمند ضد در کشور داریم که باید به 60 هزار برسیم، پارک های متعدد علم و فناوری، خانه شرکت های خلاق که در محل درمانگاه قراگوزلو ایجاد شده، همه ظرفیت های بی نظیری برای رشد نخبگان است اما در کشور بی مهری های بسیاری نسبت به آنها می شود، بخصوص در زمینه مدیریتی می بینیم پس زده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده همدان: 220 هزار معلم در کشور کم داریم/ رشد قارچ گونه مدارس غیرانتفاعی

نماینده همدان: 220 هزار معلم در کشور کم داریم/ رشد قارچ گونه مدارس غیرانتفاعی