مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-28اقتصادي

فروش 50 میلیارد تومان از اموال و املاک مازاد دستگاه های اجرایی هرمزگان


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: 50 میلیارد تومان از اموال و املاک مازاد دستگاه های اجرایی هرمزگان به فروش رسیده است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: 50 میلیارد تومان از اموال و املاک مازاد دستگاه های اجرایی هرمزگان به فروش رسیده است.

مهدی دسینه ظهر امروز (هفتم آذرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: تاکنون 64 فقره اموال و املاک مازاد دستگاه های اجرایی هرمزگان به ارزش 400 میلیارد تومان شناسایی شده است.

وی عملکرد هرمزگان را در شناسایی و فروش اموال و املاک مازاد دولتی خوب دانست و عنوان کرد: تاکنون 9 و نیم درصد از مولد سازی و فروش کل اموال مازاد دولتی کشور، در استان صورت گرفته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان بیان کرد: اکنون دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، سازمان های صنعت معدن و تجارت و جهادکشاورزی هرمزگان اموال و املاک مازاد خود را معرفی کرده اند که مراحل فروش و مولد سازی آن صورت می گیرد.

دسینه با بیان اینکه پارسال اموال و املاک مازاد سازمان جهادکشاورزی استان و اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان نیز به فروش رفته است، اظهار کرد: این اداره کل به عنوان نماینده مالی دولت وظیفه شناسایی، مولد سازی و فروش اموال و املاک مازاد دستگاه های اجرایی را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 50 میلیارد تومان از اموال و املاک مازاد دستگاه های اجرایی هرمزگان

فروش 50 میلیارد تومان از اموال و املاک مازاد دستگاه های اجرایی هرمزگان