مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 11:302021-11-28سياسي

تدارک بالغ بر 7000 میلیارد پروژه برای تصویب در سفر رییس جمهور به لرستان


در جلساتی که با حضور معاونین وزرا، وزرا و معاون رییس جمهور برگزار شده، 6 تا 7 هزار میلیارد تومان پروژه برای تصویب در سفر رییس جمهور تدارک دیده شده است.

- ، محمد رزم امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به سفر رییس جمهور به لرستان اظهار داشت: قطعاً سفر آینده آیت الله رییسی باعث خیر و برکت است و دستاوردهای خوبی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کارگروه هایی ظرف دو تا سه هفته پیش در تهران به دعوت معاونین وزرا، وزرا و معاون اجرایی رییس جمهور تشکیل شده است، تصریح کرد: در حد 6000 تا 7,000 میلیارد تومان پروژه در این کارگروه ها مصوب شده است که در حوزه وزارت نیرو، بهداشت و درمان، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش است.

رییس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه پروژه های زیرساختی خوبی برای تصویب در جریان سفر رییس جمهور تعریف شده است، افزود: رویکرد این است که پروژه های نیمه تمام به نتیجه برسد و ان شاالله موجب خیر و برکت برای استان خواهد بود.

رزم با اشاره به اینکه سقف اجرای این مصوبات هم پایان 1401 مشخص شده است و در این بازه زمانی این مبلغ 6 تا 7 هزار میلیارد تومان به استان تزریق شود قطعاً موجبات رونق استان را فراهم می کند، گفت: بازدیدهای خوب و جلسات خوبی هم برای سفر رییس جمهور تدارک دیده شده است که مفید و مؤثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک بالغ بر 7000 میلیارد پروژه برای تصویب در سفر رییس جمهور به لرستان

تدارک بالغ بر 7000 میلیارد پروژه برای تصویب در سفر رییس جمهور به لرستان