مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-28اقتصادي

جزییات ممنوعیت جدید یا قرنطینه برای ورود مسافران هوایی به کشور


مدیرکل نظارت بر فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت ورود اتباع غیر ایرانی از 8 کشور آفریقایی به کشور و قرنطینه دو هفته ای اتباع کشورمان خبر داد.

- ، حسن خوشخو دقایقی قبل در برنامه زنده تلویزیونی شبکه خبر در خصوص سخت گیری های ورود مسافران از کشورهای آفریقایی در پی شیوع ویروس اُمیکرون اظهار کرد: بر اساس مکاتبه ای که وزارت بهداشت با سازمان هواپیمایی کشوری داشته است، ممنوعیت ورود مسافران از 8 کشوری که عمدتاً در جنوب قاره آفریقا هستند به این سازمان ابلاغ شده است.

وی افزود: این کشورها شامل آفریقای جنوبی، موزامبیک، مولاوی، لستو زیمبابوه، بوتسوانا، اسواتینی و نامیبیا می شود.

مدیرکل نظارت بر فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: از آنجایی که پرواز مستقیمی به کشورهای آفریقایی نداریم، بنابرای ن مسافرانی که به هر دلیل می خواهند با پروازهای غیر مستقیم به ایران سفر کنند و وارد کشور شوند، اگر خارجی باشند، قطعاً اگر از یکی از این 8 کشور آفریقایی باشند، ورود آنها ممنوع بوده و اجازه ورود ندارند.

وی ادامه داد: اما اگر متقاضیان ورود به کشور از مرزهای هوایی از کشورهای مذکور، اتباع ایرانی باشند، در بدو ورود توسط بهداشت مرزی معاینه و رصد شده و الزاماً به مدت دو هفته قرنطینه خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ممنوعیت جدید یا قرنطینه برای ورود مسافران هوایی به کشور

جزییات ممنوعیت جدید یا قرنطینه برای ورود مسافران هوایی به کشور