مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-28اقتصادي

واکسیناسیون بیش از 90 درصد جمعیت بالای 12سال در اسدآباد


فرماندار اسدآباد از واکسیناسیون بیش از 90درصد جمعیت هدف بالای 12سال این شهرستان خبر داد.

- سعید کتابی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان گفت: در رابطه با وضعیت واکسیناسیون نوبت اول و دوم جمعیت هدف بالای 12 سال نیز این شهرستان به پوشش بالای 70درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه با همکاری دستگاه های ذی ربط پوشش واکسیناسیون جامعه هدف شهرستان اسدآباد در حال حاضر از میانگین کشوری و استانی بالاتر است ، افزود: تنها 10درصد از جمعیت شهرستان نسبت به واکسیناسیون خود اقدام نکرده اند که باید با اقناع سازی لازم این افراد نیز به دریافت واکسن خود ترغیب و تشویق شوند.

کتابی با بیان اینکه 111 نفر از معلمان اسدآبادی واکسن نزده بودند، یاد آور شد: با اقناع سازی های صورت گرفته تاکنون تعدادی از این معلمان نیز واکسن زده اند، معلمان دیگر نیز با ا قناع سازی انجام شده در روزهای اخیر برای واکسن خود اقدام خواهند کرد.

وی همچنین یادآور شد: کمتر از 10درصد دانش آموزان اسدآبادی واکسن نزده اند که این دانش آموزان توسط آموزش و پرورش موظف شدند برای حضور در کلاس های حضوری تست منفی کرونای خود را ارائه دهند.

فرماندار اسدآباد در ادامه با بیان اینکه تاکنون 110کلاس درس بالای 15نفر شهرستان به سیستم تهویه مجهز شده، خاطر نشان کرد: تمامی کلاس های بالای 15نفر در سطح شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از 90 درصد جمعیت بالای 12سال در اسدآباد

واکسیناسیون بیش از 90 درصد جمعیت بالای 12سال در اسدآباد