مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-28سياسي

تهدید وارونه جلوه دادن چهره های محبوب و منفور در فضای مجازی


یک مدرس سواد رسانه با تأکید بر لزوم افزایش سطح سواد رسانه ای برای در امان ماندن از تهدیدهای فضای مجازی، گفت: وارونه جلوه دادن چهره های محبوب و منفور، - ایسنا/لرستان یک مدرس سواد رسانه با تأکید بر لزوم افزایش سطح سواد رسانه ای برای در امان ماندن از تهدیدهای فضای مجازی، گفت: وارونه جلوه دادن چهره های محبوب و منفور، تغییر سبک زندگی، شایعه پراکنی، تضعیف روحیه اعتماد به نفس، ترویج جرائم مالی و ایجاد استرس از آسیب های فضای مجازی است.

حجت الاسلام رضایی، در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با آسیب ها و تهدیدهای فضای مجازی و ضرورت بالا بردن سواد رسانه ای، اظهار کرد: امروزه فضای مجازی جزیی از زندگی بشر شده و ضرورت دارد برای چگونگی استفاده از این فضا و اینکه فرصت فضای مجازی برای ما تبدیل به یک تهدید نشود، سواد رسانه ای خود را بالا ببریم.

وی به نقش فضای مجازی در شرایط کرونایی که امکان برگزاری اجتماعات حضوری وجود نداشت اشاره کرد و افزود: تشکیل جلسات و کلاس های مدارس در بستر فضای مجازی یک نوع استفاده مناسب از این بستر بود، کمااینکه گاهی اوقات جلسات مجازی نسبت به جلسات و اجتماعات حضوری کاربرد بهتری داشت.

رضایی بالا بودن آمار مخاطبان، انتقال آسان، سریع و با هزینه پایین مفاهیم به مخاطبان را ویژگی مثبت فضای مجازی دانست و ادامه داد: با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید وارونه جلوه دادن چهره های محبوب و منفور در فضای مجازی

تهدید وارونه جلوه دادن چهره های محبوب و منفور در فضای مجازی