مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 12:052021-11-28اقتصادي

با مدیرانی که امکانات دولتی می گیرند و شرکت را عمدی تعطیل می کنند برخورد شود


رییس کل دادگستری استان همدان تاکید کرد: باید بین سرمایه گذار واقعی با مدیر شرکتی که امکانات دولتی را دریافت کرد و شرکت را عمدی تعطیل کرده تمایز قائل شد و با او برخورد کرد.

- ایسنا/همدان رییس کل دادگستری استان همدان تاکید کرد: باید بین سرمایه گذار واقعی با مدیر شرکتی که امکانات دولتی را دریافت کرد و شرکت را عمدی تعطیل کرده تمایز قائل شد و با او برخورد کرد.

محمدرضا عدالتخواه در چهارمین جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های قتصادی مقاومتی دادگستری استان خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه بیان کرد: باید مشکلات شرکت ها و واحدهای تولیدی به دقت مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام کرد.

وی اظهار کرد: باید بین سرمایه گذار واقعی با مدیر شرکتی که امکانات دولتی را دریافت کرد و شرکت را از عمد تعطیل کرده تمایز قائل شد و با مدیران واحدهای تولیدی که پس از دریافت تسهیلات، منابع را صرف امور دیگر غیر از تولید می کنند، برخورد کرد.

عدالتخواه ادامه داد: رویکرد دستگاه قضایی استان، رویکرد تسهیل گریست و باید از این ظرفیت بوجود آمده واحدهایی که به مشکل برخورده کرده اند، استفاده کرد.

رییس کل دادگستری استان همدان تاکید کرد: ضرورت دارد کارگروه های تخصصی برای شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل و نسبت به رفع موانع آنان اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مدیرانی که امکانات دولتی می گیرند و شرکت را عمدی تعطیل می کنند برخورد شود

با مدیرانی که امکانات دولتی می گیرند و شرکت را عمدی تعطیل می کنند برخورد شود